Hazırlık

by - 25 Ocak

Şimdiye kadar ne yaptım?

Hazırlıklara yavaş yavaş başlıyorum. Balkanlar gezimin hemen ardından uykusuz aktarma uçağımı beklerken karar verdiğim o geziye içine sürüklene sürüklene gidiyorum. Galiba tatlı bir korku var. Aslında tek korktuğum Tacikistan da soğuktan dolayı Pik Sarezskiy’ye gidememek.Bir iki hazırlık soğuktan korunmak için decatlon’dan 99Tl’ye pantalonumu ve çok saçma bir şekilde 739 Tl’ye -20’C de dayanıklılık gösteren bir mont aldım.Daha doğrusu sevgili sponsorlarım Annem ve Babam aldılar.Bana kalsa nerdee?Belki önümüzde ki ay Özbekistan’da bu montu aldıkları için çok teşekkür edicem kim bilir?

Nasıl Planladım?

Hala daha kendime şaşıyorum. Balkanlarda ne beni ateşledi?Mostar’da mermi izleri olan duvarlar mı, Kotor’da daracık sokaklar mı, Üsküp’te nüfusun yüzde 20sini oluşturan heykeller mi? Velhasıl karar verildi Bakü’ye uçakla gidilmek yerine Gürcistanı da bir görüp öyle geçelim dendi. Ee Baküden 3 gün sonra mı dönücem malmıyım biraz daha uzatayım zamanı dedim. Türkmenistana da uğrayalım, hee vize var o zaman neden Kazakistan olmasına döndü. Madem Hazar denizi aşıldı gidebildiğim yerlere de mi bi baksak.O zaman şurası burası iyimiş abi 2 3 gün gezsem bana yeter.Sonrasıda şunun parasını kıssam bunu böyle yapsam abi tamam madem kıyafet sağlam niye otostop çekmiyorum? Ben gelmicem ya tamam.

Bu Gezi için parayı nerden buldum?

2 Senedir çalıştığım Antalya belek bölgesinde bir otel var.İlk sezon kız arkadaşım çok güzel bir taktik buldu ve onu uyguladık.Maaşımız zaten standart,bahşişleri biriktirelim o paraylada yettiği kadar gezelim.Süper!! Diğer sezonda aynı şekilde çalıştık ve sezon sonunda tüm bahşişlerimizden ne o ne ben 1 euro bile harcamamıştık. Ve Balkan gezimizi bu bahşişlerden ve otelimizin sezon sonun da vermiş olduğu 1 maaş ikramiyeden yaptık. Şimdi ise balkanlar gezimizden kalan 480 $ ile yapmayı planlıyorum.Herhalde günde 10 dolar harcamaya çalışıcam bunun için de ulaşım ve konaklama da dahil. Nasıl güzel challenge değil mi?

You May Also Like

0 yorum